Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Trista helgen :-(

Av den-normala-familjen - 4 maj 2014 16:31

Det är lätt att bli bortskämd när det varit så fint väder och varmt. Den här helgen har varit skumt väder, typ alla årstider på en och samma gång. Har inte gjort så mycket förutom att städa,tvätta och gnällt på kidsen. Min dotters kille bor hos oss för tillfället och hade tydligen aldrig amerikanska pannkakor så jag ställde mig och gjorde det till lunch idag ? och han tyckte om dem.

Nu står min snygga man i köket och lagar middag så det blir middag och sen full rulle efter det, vanliga söndags rutiner då barnen ska duscha och göra iordning för skola och dagis imorgon. Själv blir det att sätta sig på skolbänken imorgon, nervös som bara den då det var ett tag sen sist ?

Hoppas ni haft en lite mera händelserik helg och att ni haft det bra.

På bilden ser ni min tuffa son som var redo för en cykel tur med sin pappa ?

Kram T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av den-normala-familjen - 5 maj 2014 18:20


Puhh vilken dag. Idag var det första dagen på en tre veckors utbildning. Huvudet känns lika stort som Globen och det märks att det var ett tag sen man gick i skolan. Det är grymt bra lärare så det är en fördel. Vägrade gå hem direkt efter och dö i ...

Av den-normala-familjen - 3 maj 2014 15:37


Hej! Ja varför väljer man att döpa sitt blogg för den normala familjen? Ja det är nog för att jag kanske hade dålig fantasi eller så är det att jag tycker att jag lever just efter normen, den normala familjen. Jag är gift med världens finaste man,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards